avatar
Eray Eğmir Doç. Dr. Afyon Kocatepe Üniversitesi
Yayın 15 Hakemlik 32 CrossRef Atıf 63 TR Dizin Atıf 81
15 Yayın
32 Hakemlik
63 CrossRef Atıf
81 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

Afyon Kocatepe Üniversitesi

Popüler Yayınları

Demokrasi ve Eğitim: Kavramsal Bir İnceleme
DOI: 10.32709/akusosbil.787092
ATIF 3 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10374

3

2

10374

9

1

4137

Yayınlar

0

900

0

986

0

1860

Demokrasi ve Eğitim: Kavramsal Bir İnceleme
DOI: 10.32709/akusosbil.787092
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10374

2

10374

0

2443

Yaratıcı Düşünme Uygulamalarının Etkisinin İncelendiği Lisansüstü Tezlerin Analizi
Yazarlar: Eray Eğmir , Aykut Keskin, Fatma Pektaş
DOI: 10.35207/later.709223
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 828

0

828

The Educational Beliefs of Pre-Service Teachers as an Important Predictor of Teacher Identity
Yazarlar: Eray Eğmir , Sevcan Çelik
DOI: 10.33200/ijcer.621717
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2007

0

2007

0

7044

Öğretmen Adaylarının Eğitim Programı Okuryazarlığı Düzeyleri
DOI: 10.32709/akusosbil.428727
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7638

0

7638

1

4137

0

3396

Yayınlar

8

0

986

1

0

1860

Demokrasi ve Eğitim: Kavramsal Bir İnceleme
DOI: 10.32709/akusosbil.787092
ATIF 3 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10374

3

2

10374

5

0

2443

Yaratıcı Düşünme Uygulamalarının Etkisinin İncelendiği Lisansüstü Tezlerin Analizi
Yazarlar: Eray Eğmir , Aykut Keskin, Fatma Pektaş
DOI: 10.35207/later.709223
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 828

1

0

828

The Educational Beliefs of Pre-Service Teachers as an Important Predictor of Teacher Identity
Yazarlar: Eray Eğmir , Sevcan Çelik
DOI: 10.33200/ijcer.621717
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2007

7

0

2007

6

0

7044

Öğretmen Adaylarının Eğitim Programı Okuryazarlığı Düzeyleri
DOI: 10.32709/akusosbil.428727
ATIF 22 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 7638

22

0

7638

9

1

4137

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.