Nadire Emel Akhan profil resmi
Nadire Emel Akhan Prof. Dr. Akdeniz Üniversitesi
Yayın 22 Hakemlik 29 CrossRef Atıf 40
22 Yayın
29 Hakemlik
40 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

Akdeniz Üniversitesi

Popüler Yayınları

0

1

757

Yayınlar

0

220

0

904

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Sosyal Bilgiler Alanına Yönelik Görüşleri
Yazarlar: Nadire Emel Akhan , Hilal Mert
DOI: 10.38015/sbyy.772107
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1023

0

1023

1968’DEN GÜNÜMÜZE DEĞİŞEN SOSYAL BİLGİLER PROGRAMLARINDA EKONOMİ KONULARININ YERİ
Yazarlar: Nadire Emel Akhan , Fatih Özkan
DOI: 10.47479/ihead.708387
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2130

0

2130

0

1014

0

546

0

11726

Bilişimsel Düşünme Becerileri Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Ahmet Dolmacı, Nadire Emel Akhan
DOI: 10.15869/itobiad.698736
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1542

0

1542

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adayları İçin Farklı Bir Deneyim: Araştırmacı Öğretmen Modeli
Yazarlar: Nadire Emel Akhan , Serpil Demirezen
DOI: 10.33710/sduijes.594077
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 862

0

862

0

811

Cumhuriyetten Günümüze Sosyal Bilgiler Programlarının Sosyal Bilgiler Öğretim Yaklaşımlarına Göre İncelenmesi
Yazarlar: Ali Yalçın, Nadire Emel Akhan
Yayın Bilgisi: 2019 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.414578
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6923

0

6923

0

1266

Cumhuriyetten Günümüze Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarında Değişen “İyi Vatandaşlık” Algısı
Yazarlar: Nadire Emel Akhan , Samet Çiçek, Hilal Mert
DOI: 10.18506/anemon.428588
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2051

0

2051

0

1234

Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Programında Yeralan Ekonomi Kavramlarını Anlama Düzeyleri
Yazarlar: Nadire Akhan , Gökçe Kılıçoğlu
DOI: 10.17556/jef.76213
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2150

0

2150

0

89

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ EKONOMİ KAVRAMLARINI ANLAMA DÜZEYLERİ
Yazarlar: Gökçe Kılıçoğlu, Nadire Akhan
Yayın Bilgisi: 2014 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.43846
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1621

0

1621

Yayınlar

1

0

546

Bilişimsel Düşünme Becerileri Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar: Ahmet Dolmacı, Nadire Emel Akhan
DOI: 10.15869/itobiad.698736
ATIF 9 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1542

9

0

1542

Sosyal Bilgiler Öğretmen Adayları İçin Farklı Bir Deneyim: Araştırmacı Öğretmen Modeli
Yazarlar: Nadire Emel Akhan , Serpil Demirezen
DOI: 10.33710/sduijes.594077
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 862

1

0

862

2

0

811

Cumhuriyetten Günümüze Sosyal Bilgiler Programlarının Sosyal Bilgiler Öğretim Yaklaşımlarına Göre İncelenmesi
Yazarlar: Ali Yalçın, Nadire Emel Akhan
Yayın Bilgisi: 2019 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.414578
ATIF 7 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6923

7

0

6923

Karşılaştırmalı Sosyal Bilgiler Öğretimine Bir Örnek: Türk ve Rus Ortaokul Öğrencilerinin “İyi Vatandaşlık Algıları”
Yazarlar: Nadire Emel Akhan , Samet Çiçek
Yayın Bilgisi: 2019 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.430390
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1266

4

0

1266

Cumhuriyetten Günümüze Sosyal Bilgiler Öğretim Programlarında Değişen “İyi Vatandaşlık” Algısı
Yazarlar: Nadire Emel Akhan , Samet Çiçek, Hilal Mert
DOI: 10.18506/anemon.428588
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2051

6

0

2051

Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Programında Yeralan Ekonomi Kavramlarını Anlama Düzeyleri
Yazarlar: Nadire Akhan , Gökçe Kılıçoğlu
DOI: 10.17556/jef.76213
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2150

3

0

2150

SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ EKONOMİ KAVRAMLARINI ANLAMA DÜZEYLERİ
Yazarlar: Gökçe Kılıçoğlu, Nadire Akhan
Yayın Bilgisi: 2014 , Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.43846
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1621

5

0

1621

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.