Yasemin Deringöl profil resmi
Yasemin Deringöl Doç. Dr. İstanbul Üninversitesi-Cerrahpaşa Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi
Yayın 9 Hakemlik 8 CrossRef Atıf 18
9 Yayın
8 Hakemlik
18 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Temel Eğitim Sınıf Eğitimi Matematik Eğitimi

Kurum

İstanbul Üninversitesi-Cerrahpaşa Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi

Popüler Yayınları

İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Kaygısı ve Matematik Öz yeterlik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar: Zana Altuntaş, Yasemin Deringöl
DOI: 10.51460/baebd.1247992
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 564

0

2

564

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimi Kaygıları ve Matematik Öğretimi Yeterlikleri
Yayın Bilgisi: 2018 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.364483
ATIF 12 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4260

12

1

4260

1

1

1613

Yayınlar

1

1613

İlkokul 3. ve 4. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Kaygısı ve Matematik Öz yeterlik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar: Zana Altuntaş, Yasemin Deringöl
DOI: 10.51460/baebd.1247992
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 564

2

564

0

465

FAMILY INVOLVEMENT IN MATHEMATICS EDUCATION
DOI: 10.35379/cusosbil.586515
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 392

0

392

0

877

Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Derslerinde Kullandıkları Yöntem ve Teknikler
DOI: 10.17679/inuefd.467893
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1639

0

1639

0

2238

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimi Kaygıları ve Matematik Öğretimi Yeterlikleri
Yayın Bilgisi: 2018 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.364483
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4260

1

4260

0

3370

Yayınlar

1

1

1613

FAMILY INVOLVEMENT IN MATHEMATICS EDUCATION
DOI: 10.35379/cusosbil.586515
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 392

1

0

392

3

0

877

Sınıf Öğretmenlerinin Matematik Derslerinde Kullandıkları Yöntem ve Teknikler
DOI: 10.17679/inuefd.467893
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1639

1

0

1639

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimi Kaygıları ve Matematik Öğretimi Yeterlikleri
Yayın Bilgisi: 2018 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.364483
ATIF 12 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4260

12

1

4260

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.